Zdenkov kulturni kombi

nedjelja, 28.10.2007.

Još jedna brojčana laž


Kaže moj last.fm da najvolim slušati, kako slijedi:

1 of Montreal 798
Hmmm. Ne čudi me, uostalom njihov je koncert u mnogo čemu bio među ključnim trenucima godine za mene, o čemu sam i pisao u postu o najdražoj mi njihovoj pjesmi.
2 The Legendary Pink Dots 678
Čak i u ovom trenutku ih slušam, ozbiljno sam razmišljao ljetos potegnuti do Češke na najbliži koncert. Neopisivo mi je drag ovaj bend.
3 Camper Van Beethoven 588
Slušam ih, za razliku od dva prvoplasirana, mahom kada sam dobro raspoložen. Što sam, očigledno, bio prilično često tijekom ove godine.
4 The Thermals 482
Kako sam dugo uvrijeđeno pljuvao po zadnjem albumu, a sada mi najvjerojatnije neke dvije trećine svih slušanja otpadaju na njega. Kad bih još i gletao Cathy pritom...
5 Stina Nordenstam 430
Uh, isključivo za loša raspoloženja. Žena koja svoje intimne strahove i traume pretvara u neopisivu čaroliju. Šteta što se, vjerojatno, plaši svijeta pa nema šanse da je vidim i na koncertu.
6 Dead Moon 418
Došli su u Zagreb, ukrali im flašu, raspali se... Nekako ih u zadnje vrijeme mnogo manje slušam, ovo je mjesto više posljedica stanja 2006.
7 Azra 405
Ne, ne mogu mi dosaditi. Dakako, odrastao sam uz njih i nitko me tako ne vraća u Zagreb ranih osamdesetih, kome se volim u mislima vratiti, poput Štulića.
8 Neil Young 382
Kao što se odavno zna, kada se sve svede ipak broj jedan. Evo, novi je album, jako dobar, kupljen u New Yorku točno na sam datum izlaska.
9 Obojeni program 369
I na Inmusicu predstavljali su mi vrhunac festivala, jednostavno se nekako sve poklopi i srce samo malo malo malo malo malo malo malo ubrza kad ih čujem.
10 Jay Reatard 322
Mrtav pijan, nastupao je ni pola sata, pljuvao po publici, gađao nas flašama, htio se potući, pjesme se nisu razaznavale, svi ga mrze... Pank jebote!
11 Amadou & Mariam 314
Mali je glazbena prijestolnica svijeta i nemam namjeru provesti život bez da vidim Bamako. Ovaj dvojac je u ovom trenutku ono najbolje na world music sceni.
12 Ramones 302
Van tu tri for... Šta da napišem o njima, a da nije već rečeno, ma ništa, ovo ionako traje više od prosječne pjesme. I nije toliko dobro.
13 Sonic Youth 275
Vidjeti ih uživo bilo je ostvarenje jednog od najvećih koncertnih snova. Slijede The cure u veljači u Beču, što će mi čak i više značiti.
14 Motörhead 271
U zadnje vrijeme ih baš nešto i ne slušam, ali vratit će se... Lemmy se uvijek vraća, bit će da je to zato što zapravo nikamo ni ne odlazi.
15 Miladin Šobic 260
U godini u kojoj sam nakratko čak i jako mrzio Crnogorce zavolio sam još jednog suludog Montenegrina, Little Radojicu, jako. No gosn Miladin ipak ostaje numero uno.
16 Against Me! 259
Uđoh u 2007. slušajući Unprotected Sex With Multiple Partners... Nije da je pjesma baš odredila godinu, ali AM! Su uvijek tu negdje, među odabirima za slušanje.
17 The Decemberists 248
Uz OM groweri sezone, od ravnodušnosti do toga da obožavam sve albume i većinu stvari. Ne kužim kako mi bend tako plemenitog zvuka nije odmah sjeo u uho, zapravo.
18 Quilapayún 245
Najbolji bend Južne polutke i dalje strpljivo brani čast Čileanaca. Ljubav koja traje već četvrt stoljeća, samo oživljena u godini u kojoj sam otkrio i Los Jaivas i Illapu.
18 Bright Eyes 245
Sve u zadnjih nekoliko mjeseci, gotovo slučajno otkriće (da, znam da su jako popularni, ali nisam ih prije zamijetio). I najljepše je što mi je ostalo još puno nečuvenih albuma.
20 Calexico 241
Zapravo sam ih u zadnje vrijeme malo slušao, ali koga briga. Začahurio bih se najradije sad do ljeta i topline... A onda, kada će biti vruće, vrijeme je za njihovu glazbu.

- 21:08 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Budalaštine. S velikim B.
    Neuspješni pokušaji duhovitosti.
    I slično

Linkovi

Moje mudrolije

  • „Pakao, to su drugi!“
    Mudraci neki vele,
    No kad bolje razmislim
    I raj je od iste fele!